Deadlift: fogások

Egyik legkedvencebb gyakorlatom az elemelés, vagy másnéven felhúzás, de az a súlyemelésben mást takar. Hogy mit, azt a továbbra kattintva megmutatom, ahogy néhány jó cikket is a gyakorlatról. Én külön nem írok róla, hiszen már előttem sokan jól leírták miért jó, hogyan kell, stb... Csak annyit mondok el, hogy azért a kedvencem, mert az egész testet megdolgoztatja és erősíti. Ha ebben jön az erő, akkor minden másban erősebb leszek és ez előnyömre válik a többi edzésemen és a mindennapi életben is, pl. amikor az ágyam hülye matracát kell emelgetni. :D
Ma bemelegítés után a maxomat teszteltem ez 97,5 kg lett, aztán már csak lazultam és felvettem 40 kg-val a következő videót, ahol a 3 féle általam alkalmazott fogásmódot mutatom meg a végén meg felveszem a súlyt. :D



A súlyemelésben a felhúzás (high pull) EZ:

Na itt valóban húzod, míg elemelésnél csak emeled a mozdulalan súlyt.

Rekordom:
A 20 kg-s rúdon 2x20, 2x10, 2x5, 2x2.5 és 2x1.25 kg, ami sajnos a felvétel szöge miatt nem látszik, de majd ha legközelebb (pár hét vagy hónap múlva) a 100 kg meglesz, akkor fog!

És néhány cikk a gyakorlatról, a Fitbuilderről. Nagyon szeretem a cikkeiket, sokat tanulok belőlük.