Mai edzés: kártyás WOD

Otthon, a pincében edzettem, Crossfites jelleggel. Bemelegítettem rendesen, aztán gyakoroltam a thrustert, utána pedig jött a WOD, amit most egy iPhone-os app segítségével (vagyis nem segítségével, mert jó megszivatott) végeztem. Neve Let's WOD, ITT letölthető. A lényege, hogy a francia kártya egyes szimbólumaihoz kell gyakorlatokat megadni, és sorban lehet "húzni" a kártyákat és annyi ismétlést végezni, ahányas szám van a kártyán. Az ász nálam 1 volt, a király, dáma, bubi pedig 10. 54 lap van, én 25 lapot húztam ki és 30 perces időkorláttal csináltam az edzést. 

A gyakorlataim:

  • káró = burpee
  • kör = szakítás egykezes súlyzóval (14 kg)
  • pikk = Sparrowbag dobós guggolás (ezt a wallball helyettesítésére találtam ki)
  • treff = fekvőtámasz (kézelengedős)
  • joker1 = 100 dinamikus kiemelés Sparrowbaggel
  • joker2 = 300 ugrálókötél

Ugye 25 lapot "húztam" ki, ebből marha sokszor a szakítást dobta a gép, egymás után. Volt elég sok burpee is, guggolás már kevesebb, fekvő meg alig. A 100 kiemelést szintén kihúztam, az ugrálókötelet nem.
Tetszett a játék, tök gyorsan ment az idő, miközben a pulzusom 170-180 körül volt, és nyomtam az edzést! Tutira használom még ezt a programot. :)) Jó ötlet ezzel ketten is játszani, és kihúzni minden lapot, felváltva. Kérdés, hogy ki szívja meg jobban?? :P :P P Igazi kártyákkal még jobb lehet.

Ezek után még ugrálóköteleztem kicsit, volt 3x10 haskerék (térdelésből), aztán nyújtás.