Új év - új élet(mód): Andi - 3. hét


"Sziasztok!

A múlt héten teljesítettem a program harmadik hetét is. Elképzeléseim szerint egy nyugis, jól kalkulálható hét várt rám, de persze az élet nem tette ennyire egyszerűvé a dolgokat.

Hétfőn Mimivel alsótestedzést végeztem. A súlyok egyre nőnek és egyre nagyobb kihívást is jelentenek. Viszont az érzés a sorozat végén, lenyújtáskor mindenért kárpótol. ☺

Másnapra pihenőnapot terveztem, de annyira bennem volt még az előző napi lelkesedés, hogy mégiscsak előre hoztam a felsőtestedzést. Bár kar- és hátizomban még mindig el vagyok maradva a lábakhoz képest, de pont ezért a fejlődés is jobban észrevehető.

Az egyik pihenőnapom, szerda jógázgattam, elsősorban egyensúly gyakorlatokat végeztem, amik szintén igényelnek némi izommunkát, de nagyon jól esett minden porcikámnak ez az átmozgatás

Csütörtökön és vasárnap végeztem a másik két termi edzésemet. Szombaton pedig egy havas-kiránduláson, geoládázáson voltam barátaimmal, ahol a domboldal megmászások során érezhettem az elmúlt két hét munkájának áldásos hatását: a vádlim és combom sokkal jobban bírja az ilyen jellegű terhelést is. ☺

Az étrend betartása során igyekeztem fokozottabb figyelmet fordítani a rendszerességre, próbáltam minden nap nagyjából azonos időpontokban étkezni, bár a sok lótás-futás miatt ez pár napon nem sikerült a legtökéletesebben, de már kialakulóban a napi rutin.
A hét során többször is jelentkező nasihiányt proteines sütikkel sikerült csitítani. Amellett hogy finomak, még a fehérjebevitelt is növelik. Azt hiszem a következő héten is be fog kerülni párszor az étkezéseim közé 1-1 proteinnasi ☺

Nagyon szép hetet és kitartást kívánok mindenkinek a hétre!

Andi"