Új év - új élet(mód): Andi - 4. hét



"Sziasztok!

A héten teljesítettem a programom negyedik hetét. Azt kell mondanom, mostanra a súlyzós edzések szinte teljesen az életem részévé váltak. Majdhogynem rosszul esnek a pihenő napok, így ilyenkor is jógáztam vagy legalább sétáltam egyet a közeli erdőben. Sőt a liftezést is leváltottam lépcsőzésre ☺.

A hét első edzését Mimivel végeztem (erről láthattatok is képet facebook oldalán). Nagyon élvezem, és rettentő motiválónak találom, hogy egyre nagyobb súlyokkal tudok dolgozni. Hétfőn, mikor sétáló kitöréshez Mimi kezembe adta a két 5 kg-s súlyzót, csak a második kör után vettem észre, valójában mekkora súly van nálam. Jóval kevesebbnek éreztem, pedig a program előtt ennél nagyobbal ritkán találkoztam.

A hét további részére is megmaradt a lelkesedésem, és nagyon nagy kedvvel végeztem az edzéseket. Leszámítva talán a húzódzkodást, ami nálam a „mumus-gyakorlat”, de most már ezt is kezdem megszeretni, sőt, célul tűztem ki, hogy nyárra megtanulok 2-3 szabályos ismétlést elvégezni.

Az edzések eredménye egyre szembetűnőbb, különösen a karjaim esetében feltűnő a fejlődés. Egyik edzés után az öltözőben futottam össze egy barátnőmmel, aki egyből meg is említette milyen formásak lettek ☺. Igaz épp be is volt durranva picit, de nagyon jól esett a megerősítés.

Az étkezések tekintetében egy pici megcsúszás volt a hét vége felé, mivel vendégségben is voltam, de ezt leszámítva egyre könnyebben megy a diéta követése. Mostanra nagyjából kialakult az étel (elő)készítési rutin, és időnként édesanyum is besegít a főzőcskébe, porciózásba. A jövő hetem viszont újabb kihívás lesz ilyen szempontból, mivel kezdődik a félév, és több nap is 8-tól este hétig-nyolcig leszek benn. Fejben és már papíron is összeállítottam a napi étkezéseket, és hogy mit mikor kell elkészítenem. Következő beszámolómban mindenképpen megírom, hogyan sikerült. 

Erre a hétre is nagyon sok kitartást és sikeres edzéseket kívánok mindenkinek! ☺"