Új év - új élet(mód): Andi - 5. hét


"Sziasztok!

A vártaknak megfelelően a hetem kissé kaotikusan alakult, a programom alatt ez volt az első alkalom, amikor az egyetemi teendőkkel, órákkal is számolnom kellett. Ezen kívül a röplabdaedzéseim is elindultak, így eléggé megcsappant a rendelkezésemre álló idő. Ráadásul első hét révén még a nem várt elintéznivalók is több alkalommal keresztülhúzták a számításaimat.

Előzetesen úgy gondoltam, hogy az igazán nagy problémát az étkezések ütemezése és a kajakészítés fogja jelenteni, ezért hétvégén mindent előre beszereztem, amit lehetett, és megterveztem a főzési-sütési rendet. Hála ennek, az étkezésekkel hét közben nem akadt nagyobb gondom. Sajnos azonban pénteken este, gyorskaja is becsúszott, ami amúgy belefért volna a napi adagomba, de sajnos utána elég rosszul lettem és hétvégémet egy szép gyomorrontás nehezítette meg.

Az e heti edzéseimen kicsit fáradtabbnak, erőtlenebbnek éreztem magam. Nem tudom ez a lecsökkent alvásmennyiség, vagy a kevesebb pihenő hatása, de nagyon remélem, hogy a jövő hétre sikerül ismét a korábbi formámat hozni. ☺
A hetem sikerélménye egyértelműen a húzódzkodásom fejlődése. A szerdán, Mimivel végzett edzésem elején különböző rávezető feladatokat próbáltunk és az eddigiekhez képest sokszor már egész koordináltnak éreztem a mozgásom. Bár még bőven van mit fejlődnöm, és hamar kifáradok benne, de igazán motiváló tud lenni 1-1 ilyen apócska lépés is.



Az említett gyomorrontás miatt, sajnos a hét végén két edzésemen is csökkentenem kellett a súlyok nagyságát, illetve, mivel az egyik felsőtest-edzést kénytelen voltam otthon kivitelezni, így abból csak azokat a gyakorlatokat tudtam elvégezni, melyekhez voltak rendelkezésre álló eszközeim.

Nagyon szép hetet és jó edzéseket kívánok mindenkinek!"