Epres-fehércsokis muffin


Az epret szerintem mindenki szereti, itt a szezonja is, így máris készülhetnek belőle a finomabbnál finomabb desszertek. Az én idei első sütim a gyümölccsel ez az epres-fehércsokis muffin.

HOZZÁVALÓK

200 g eper
100 g mandulaliszt
50 g zabkorpa
50 g eritrit
30 g vaníliás fehérjepor (Protein 85)
30 g kókuszzsír
25 g cukormentes fehércsoki (4 kocka)
1 tojás
1 dl tej vagy víz (kókuszos mandulatejet használtam)
½ csomag sütőpor

ELKÉSZÍTÉS

Keverd össze a száraz összetevőket, majd add hozzá a tojást, kókuszzsírt, tejet. Az epret mosd meg, majd szeld kisebb darabkákra és keverd a masszához. A csokit vágd pici darabokra és úgy add a tésztához.
Töltsd muffin formákba és 180 °C-ra előmelegített sütőben süsd őket, míg a tetejük erősen barnulni nem kezd. Kb. ½ óra kell nekik.
Tipp: más hasonló gyümölccsel is érdemes kipróbálni.



A teljes adag átlagos tápértéke:
1110 kcal, 77 g fehérje, 63 g szénhidrát, 62 g zsír
Én 9 db közepes muffint készítettem.

A recept a Peak Girls oldalra készült.


Több hozzávalót jó áron tudsz beszerezni a Biobolt.e-tárban az alábbi kuponkóddal.


Ha még gyorsabban és egyszerűbben szeretnél muffint készíteni, próbáld ki a protein muffin mixet!