Sportsérülések és rehabilitáció 1. – Bevezető



Kisebb sportsérüléseket, pl. húzódásokat, rándulásokat előbb-utóbb mindenki elszenved. Nekem is volt “szerencsém” már néhányhoz és persze utáltam a tényt, hogy nem tudok miattuk rendesen edzeni, sőt volt, mikor egy-egy versenyemet sodorta veszélybe a bokafájás. Őszintén megvallva elég depressziós hangulatba sodortak az ilyen esetek, de igyekeztem nem az önsajnálatba menekülni, hanem mindent megtenni annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb meggyógyuljak, hogy ismét rendesen tudjak edzeni és hogy el tudjak indulni a crossfit versenyen.

Nagyon sokat tanultam ezekből a sérülésekből, számos rehabilitációs gyakorlattal és a gyógyulást segítő módszerrel, eszközzel megismerkedtem. Személy szerint nekem a legtöbb problémám a bokámmal volt, ezen kívül a vállamat kellett már többször rehabilitálnom, de mikor ezekkel a problémákkal szembesültem, az összes többi testrész gyógyításának utánanéztem, olvastam róluk, majd teszteltem is magamon. Az így összeszedett tapasztalataimat, tudásomat szeretném most megosztani egy cikksorozat keretein belül.

A folytatásért