Pisztáciás-narancsos pohárkrém

Egy különleges ízvilágú egészséges édesség receptje következik. ☺ Szerettem volna valami érdekeset kipróbálni pisztácia ízű fehérjeporral. Ahogy nézegettem minden féle receptet, arra jutottam, hogy a naranccsal jól fog harmonizálni és elég karácsonyi íze és illata is lesz. Így készült el a pisztáciás-narancsos pohárkrém, amiben a krém szerepét a sovány túró tölti be a díszítést és az ízt pedig a narancs, a fahéj és a pisztácia adja.




HOZZÁVALÓK


250 g sovány krémes túró
½ adag (15 g) pisztáciás fehérjepor (Whey Fusiont használtam)
1 narancs
30 g zabpehely
10 g pisztácia
ízlés szerint édesítő
fahéj


ELKÉSZÍTÉS


A túrót keverd össze a fehérjeporral és annyi vízzel, amennyi ahhoz szükséges, hogy sima krémet kapj. Ha nem érzed elég édesnek, adj hozzá édesítőt. Ha nem krémes túrót használsz, akkor botmixerrel tudod krémessé tenni.

A narancsot pucold meg, szedd gerezdekre, majd kockázd fel. Szórd meg édesítővel (én eritritet használtam) és fahéjjal, majd keverd jól össze.
A pisztáciákat is pucold meg, majd késsel aprítsd kisebb darabokra.
Ezek után már csak az összeállítás van hátra. Én két kis pohárba adagoltam a receptben lévő mennyiséget. Martinis poharak pl. tökéletesek a célra.
Kanalazz a poharak aljára túrókrémet, erre szórj némi zabpelyhet, majd narancsot és pisztáciát. Ezt ismételd meg mégegyszer és kész is egy pohárnyi desszert. A tetejére jusson több narancs és pisztáciadarabka.
Hűtőben hagyd pár órát, vagy egy éjszakát, hogy jobban összeérjenek az ízek és a zabpehely is kicsit megszívja magát nedvességgel.


Fogyaszd egésszéggel!


A cikket a Peak oldalára írtam.